Spoedgeval?

Voor spoedgevallen tijdens onze openingstijden kunt u ons bereiken op 0118-552660 of tussen 08.00 uur en 08.30 uur / 12.00 uur en 13.30 uur / 16.00 uur en 17.00 uur op 0118-553863. Wanneer wij niet bereikbaar zijn in de avond/nacht, in het weekend of tijdens onze vakanties belt u: 085-0189421 (Dental365 spoedtandarts Zeeland) Voor meer informatie hierover: https://www.tandartspraktijkpicavet.nl/spoedgevallendienst/

Algemene informatie

Mondgezondheid maakt deel uit van de algemene gezondheid. Ons doel is om u te helpen een optimale mondgezondheid te bereiken en te behouden. Bij onze kennismaking verzamelen wij daarom de noodzakelijke gegevens om uw huidige mondconditie in kaart te brengen en uw wensen te bespreken. Hiervoor moet de gezondheidsvragenlijst worden ingevuld. Zo kunnen wij zo optimaal mogelijk aan uw verwachtingen voldoen.

Afspraak
We behandelen uitsluitend na afspraak, indien u uw afspraak niet kunt nakomen, dient u minimaal 24 uur van te voren af te zeggen, anders kunnen wij de voor u gereserveerde tijd in rekening brengen.

Pijnklachten
Wanneer u een pijnklacht heeft, wacht u dan niet tot de volgende controle, maar neem contact met ons op. Bel ons indien mogelijk tussen 08.00 en 10.00 uur, zodat wij u eventueel dezelfde dag nog kunnen helpen. Indien de praktijk gesloten is, hoort u op het antwoordapparaat het nummer van de dienstdoende tandarts.

Medische gegevens
Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons steeds te informeren omtrent medische bijzonderheden zoals zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, afwijkingen etc.

Privacyregelingen en geheimhouding
Patiënteninformatie wordt niet aan derden doorgestuurd of verteld zonder overleg met de tandarts en medeweten van de patiënt. Alle informatie blijft binnen het praktijkpand behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts, die deze informatie nodig heeft voor medisch onderzoek (verwijzing). Wanneer uw dossier opgevraagd of overgedragen moet worden (bijvoorbeeld in verband met verhuizing) dan wordt er een overdrachtsformulier voor het overdragen van een dossier ingevuld en ondertekend.

Klanttevredenheid
Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. Vanzelfsprekend kunt u deze ook melden bij de receptioniste, assistente en/of de tandarts.